Zendr-portalen är en helhetslösning för frakt- och logistikhantering som hjälper ditt företag att spara tid, pengar och minska administration. Portalen är genomgående utformad att vara användarvänlig, enkel och tydlig. Du har full kontroll över dina försändelser, kan jämföra transportörer direkt i portalen och dra fördel av konkurrenskraftiga avtal.
Stort eller smått? Ett paket eller flera containrar? Zendr-portalen är skalbar från enmannaföretaget till branschjätten.
Zendr-portalen gör att du sparar tid, energi och pengar. Men det finns fler fördelar än så. Här är tre av dem.
Du betalar bara för det du skickar, inget annat. Det finns inga dolda avgifter eller extra kostnader. Du får en bättre lösning utan att betala mer och kommer aldrig bli överraskad av vad som står på fakturan. Vi förhandlar fram rabatterade priser och tar vår andel från transportörerna. Att använda Zendr-portalen är kostnadsfritt.
Allt fler företag möter sina kunder med komplicerade knappval, generiska robotröster och chattbottar. När du kontaktar oss möts du av personlig service. Vi vet att frakt och logistik kan vara knepigt. Därför finns vi här.
Zendr kan kopplas till dina befintliga system så att orderdata kan bli fraktinformation automatiskt. Bokningar kan skickas, etiketter genereras, upphämtningar planeras och leveranser spåras utan onödig manuell handpåläggning. Du slipper dubbelregistrering och minskar risken för fel. Du gör mindre, systemet utför mer.
Boka en demo och se hur Zendr fungerar i praktiken.
© 2020 Zendr AB. All rights reserved